Aplikacja mobilna umożliwia:
- przegląd stanu środków na rachunkach bankowych;
- dostęp do historii operacji;
- dostęp do informacji o kredytach, lokatach;
- wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment);
- płatność BLIK
- doładowanie telefonu komórkowego;
- wykonywanie przelewów QR;
- zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną
- automatyczne powiadomienie o wpłatach na konto oraz o wypłatach m.in. płatność w sklepie, wypłata w bankomacie itp.
- powiadomienie o błędnym logowaniu do bankowości elektronicznej.
Jak zainstalować aplikację
1) Wejdź do sklepu Google Play i pobierz aplikację Nasz Bank.
2) Uruchom aplikację i postępuj zgodnie z wyświetlonymi komunikatami.
3) Zaloguj się do serwisu bankowości internetowej Internet Banking i dodaj swoje urządzenie mobilne.
- podaj nazwę urządzenia
- wpisz otrzymany kod z SMS
- zeskanuj QR kod wyświetlony w bankowości internetowej
- ustal e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami
Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.