Aplikacja mobilna umożliwia:

  • przegląd stanu środków na rachunkach bankowych;
  • dostęp do historii operacji;
  • dostęp do informacji o kredytach, lokatach;
  • wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment);
  • wykonywanie przelewów QR;
  • zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną.

Jak zainstalować aplikację

1) Wejdź do sklepu AppStore lub Google Play i pobierz aplikację Nasz Bank.

W sklepie AppStore wpisz do wyszukiwarki: BS Śmigiel Nasz Bank.

0102

2) Uruchom aplikację i postępuj zgodnie z wyświetlonymi komunikatami.

 03

 3)  Zaloguj się do serwisu bankowości internetowej Internet Banking i dodaj swoje urządzenie mobilne.

04

  •  podaj nazwę urządzenia

05

 

  • wpisz otrzymany kod z SMS
  • zeskanuj QR kod wyświetlony w bankowości internetowej
  • ustal e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami

06

Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.

07

08

 

dokumenty

doladuj170x170

240x240 zastrzegam sgb

Pl. Rozstrzelanych 13, 64-030 Śmigiel
SWIFT Code/BIC: GBWCPLPP 
 2017 © Bank Spółdzielczy w Śmiglu