blik

  • Nowoczesne, wygodne i szybkie płatności z wykorzystaniem aplikacji mobilnej.
  • Bezpieczne rozwiązanie przy płatnościach internetowych – potwierdzenie transakcji następuje z wykorzystaniem jednorazowego kodu BLIK, który jest ważny 120 sekund.
  • Wygoda przy wypłacie gotówki z bankomatów – brak ryzyka utraty karty bądź kradzieży danych
  • Wygoda przy transakcjach internetowych – brak konieczności dodatkowego logowania do bankowości internetowej i wprowadzania danych karty płatniczej.

 

BLIK I JEST !!!

 

System płatności mobilnych BLIK umożliwia użytkownikom smartfonów dokonywanie płatności
w sklepach internetowych i stacjonarnych oraz wypłatę pieniędzy z bankomatów oznaczonych logotypem BLIK.BLIK działa na smartfonach z oprogramowaniem Android oraz iOS. Do korzystania
z tej usługi niezbędne jest połączenie z Internetem (pakiet danych lub wi-fi)

 

Aktywacja BLIK w aplikacji „Nasz Bank”:

kliknij w

Ustawienia -> BLIK

włącz płatność BLIK

i wybierz  ZAPISZ

 

podaj e-PIN i ZATWIERDŹ

123

 

 

 

 

NaszBank icoJuż teraz skorzystaj z nowej aplikacji NASZ BANK


Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Śmiglu. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych. 




Aplikacja mobilna umożliwia:
 
  • przegląd stanu środków na rachunkach bankowych;
  • dostęp do historii operacji;
  • dostęp do informacji o kredytach, lokatach;
  • wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment);
  • płatność BLIK
  • doładowanie telefonu komórkowego;
  • wykonywanie przelewów QR;
  • zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną
  • automatyczne powiadomienie o wpłatach na konto oraz o wypłatach m.in. płatność w sklepie, wypłata w bankomacie itp.
  • powiadomienie o błędnym logowaniu do bankowości elektronicznej.

 

Jak zainstalować aplikację

     1) Wejdź do sklepu Google Play i pobierz aplikację Nasz Bank.
googleplay

     2) Uruchom aplikację i postępuj zgodnie z wyświetlonymi komunikatami.
1

     3)  Zaloguj się do serwisu bankowości internetowej Internet Banking i dodaj swoje urządzenie mobilne.
2

  •  podaj nazwę urządzenia
    3
  • wpisz otrzymany kod z SMS
  • zeskanuj QR kod wyświetlony w bankowości internetowej
  • ustal e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami
    4

Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.

pdfInstrukcja użytkownika

 

 5
6

 

dokumenty

doladuj170x170

240x240 zastrzegam sgb

Pl. Rozstrzelanych 13, 64-030 Śmigiel
SWIFT Code/BIC: GBWCPLPP 
 2017 © Bank Spółdzielczy w Śmiglu