- Nowoczesne, wygodne i szybkie płatności z wykorzystaniem aplikacji mobilnej.
- Bezpieczne rozwiązanie przy płatnościach internetowych – potwierdzenie transakcji następuje z wykorzystaniem jednorazowego kodu BLIK, który jest ważny 120 sekund.
- Wygoda przy wypłacie gotówki z bankomatów – brak ryzyka utraty karty bądź kradzieży danych
- Wygoda przy transakcjach internetowych – brak konieczności dodatkowego logowania do bankowości internetowej i wprowadzania danych karty płatniczej.
BLIK I JEST !!!
System płatności mobilnych BLIK umożliwia użytkownikom smartfonów dokonywanie płatności
w sklepach internetowych i stacjonarnych oraz wypłatę pieniędzy z bankomatów oznaczonych logotypem BLIK.BLIK działa na smartfonach z oprogramowaniem Android oraz iOS. Do korzystania
z tej usługi niezbędne jest połączenie z Internetem (pakiet danych lub wi-fi)
Aktywacja BLIK w aplikacji „Nasz Bank”:
kliknij w
Ustawienia -> BLIK
włącz płatność BLIK
i wybierz ZAPISZ
podaj e-PIN i ZATWIERDŹ
Już teraz skorzystaj z nowej aplikacji NASZ BANK
Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Śmiglu. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
- przegląd stanu środków na rachunkach bankowych;
- dostęp do historii operacji;
- dostęp do informacji o kredytach, lokatach;
- wykonanie przelewów zwykłych, zdefiniowanych, podatkowych, płatności podzielonych (Split Payment);
- płatność BLIK
- doładowanie telefonu komórkowego;
- wykonywanie przelewów QR;
- zatwierdzanie operacji bankowych autoryzacją mobilną
- automatyczne powiadomienie o wpłatach na konto oraz o wypłatach m.in. płatność w sklepie, wypłata w bankomacie itp.
- powiadomienie o błędnym logowaniu do bankowości elektronicznej.
Jak zainstalować aplikację
1) Wejdź do sklepu Google Play i pobierz aplikację Nasz Bank.
2) Uruchom aplikację i postępuj zgodnie z wyświetlonymi komunikatami.
3) Zaloguj się do serwisu bankowości internetowej Internet Banking i dodaj swoje urządzenie mobilne.
- podaj nazwę urządzenia
- wpisz otrzymany kod z SMS
- zeskanuj QR kod wyświetlony w bankowości internetowej
- ustal e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami
Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.