Śmigiel post FB weryfikacja mobilna tożsamościAplikacja mobilna Nasz Bank umożliwia weryfikację tożsamości pracownika banku. Dzięki mobilnemu potwierdzeniu kontaktu z doradcą klient zyskuje pewność, że rozmawia z właściwą osobą.

Wystarczy, że klient posiada aplikację mobilną Nasz Bank, a w trakcie rozmowy z pracownikiem otrzyma na swój telefon wiadomość push z danymi doradcy, który z nim się kontaktuje (imię i nazwisko, stanowisko, adres banku). Może zweryfikować tożsamość osoby dzwoniącej, prosząc o podanie tych danych, jeśli są zgodne, zatwierdza je za pomocą autoryzacji mobilnej i obie strony mogą bezpiecznie kontynuować rozmowę.

W sytuacji braku pewności co do intencji rozmówcy warto już na początku rozmowy sprawdzić, czy osoba po drugiej stronie na pewno jest pracownikiem banku.

dokumenty

doladuj170x170

240x240 zastrzegam sgb

Pl. Rozstrzelanych 13, 64-030 Śmigiel
SWIFT Code/BIC: GBWCPLPP 
 2017 © Bank Spółdzielczy w Śmiglu