Aplikacja mobilna umożliwia:
- dostęp do rachunków,
- przegląd sald i historii operacji na rachunkach,
- wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US,
- wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,
- wykonywanie przelewów Split Payment,
- wykonywanie przelewów predefiniowanych,
- obsługę lokat terminowych – szczegóły posiadanych lokat, otwieranie i zamykanie lokat,
- obsługę kredytów – szczegóły kredytu, harmonogram spłat,
- mobilną autoryzację – powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem push, odbieranie wiadomości - informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem push,
- logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie (odciskiem palca),
- zarządzanie kartą płatniczą, Klient ma możliwość:
- zmienić PIN do karty;
- zastrzec kartę (czynność nieodwracalna);
- czasowo zablokować kartę;
- włączyć/wyłączyć płatności zbliżeniowe;
- zmienić limity na karcie.
Jak zainstalować aplikację
1) Wejdź do sklepu Google Play i pobierz aplikację Nasz Bank.
2) Uruchom aplikację i postępuj zgodnie z wyświetlonymi komunikatami.
3) Zaloguj się do serwisu bankowości internetowej Internet Banking i dodaj swoje urządzenie mobilne.
- podaj nazwę urządzenia
- wpisz otrzymany kod z SMS
- zeskanuj QR kod wyświetlony w bankowości internetowej
- ustal e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami
Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.