Aplikacja mobilna umożliwia:
 
  • dostęp do rachunków,
  • przegląd sald i historii operacji na rachunkach,
  • wykonywanie przelewów jednorazowych, również do ZUS i US,
  • wykonywanie przelewów na podstawie kodu QR,
  • wykonywanie przelewów Split Payment,
  • wykonywanie przelewów predefiniowanych,
  • obsługę lokat terminowych – szczegóły posiadanych lokat, otwieranie i zamykanie lokat,
  • obsługę kredytów – szczegóły kredytu, harmonogram spłat,
  • mobilną autoryzację – powiadomienia o nowym zleceniu autoryzacyjnym odbywają się systemowym powiadomieniem push, odbieranie wiadomości - informacja o nowej wiadomości odbywa się systemowym powiadomieniem push,
  • logowanie poprzez kod e-PIN lub biometrycznie (odciskiem palca),
  • zarządzanie kartą płatniczą, Klient ma możliwość:
    • zmienić PIN do karty;
    • zastrzec kartę (czynność nieodwracalna);
    • czasowo zablokować kartę;
    • włączyć/wyłączyć płatności zbliżeniowe;
    • zmienić limity na karcie.

Jak zainstalować aplikację

     1) Wejdź do sklepu Google Play i pobierz aplikację Nasz Bank.
googleplay

     2) Uruchom aplikację i postępuj zgodnie z wyświetlonymi komunikatami.
1

     3)  Zaloguj się do serwisu bankowości internetowej Internet Banking i dodaj swoje urządzenie mobilne.
2

  •  podaj nazwę urządzenia
    3
  • wpisz otrzymany kod z SMS
  • zeskanuj QR kod wyświetlony w bankowości internetowej
  • ustal e-PIN do Aplikacji – długość kodu e-PIN powinna mieścić się między 5 a 20 znakami
    4

Po poprawnym zapisaniu danych pojawi się komunikat „Proces aktywacji zakończył się pomyślnie”.

pdfInstrukcja użytkownika

 

 5
6

 

dokumenty

doladuj170x170

240x240 zastrzegam sgb

Pl. Rozstrzelanych 13, 64-030 Śmigiel
SWIFT Code/BIC: GBWCPLPP 
 2017 © Bank Spółdzielczy w Śmiglu