Już teraz skorzystaj z nowej aplikacji NASZ BANK
Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Śmiglu. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Szanowni Klienci,
W związku z zaistniałym zagrożeniem epidemiologicznym związanym z rozprzestrzenianiem się koronowirusa SARS-CoV-2., zwracamy się z prośbą o – w miarę możliwości – odroczenie załatwiania spraw w Banku Spółdzielczym w Śmiglu. Proponujemy, aby wszelkie płatności dokonywać przy użyciu bankowości elektronicznej. Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego pod numerem 655180052 lub mailowego pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zapewniamy, że Bank Spółdzielczy w Śmiglu pracuje normalnie i jest do Państwa dyspozycji w każdej sprawie, niemniej jednak zmniejszenie intensywności osobistych kontaktów przyczyni się do ograniczenia możliwości rozprzestrzeniania się wirusa i wywoływanej przez niego choroby.
Zachęcamy:
Korzystaj z bankowości elektronicznej (przelewy, lokaty)
Korzystaj z płatności mobilnych
Korzystaj z kart płatniczych (w szczególności dodanych do telefonu) do wypłat gotówki w bankomatach
Kontaktuj się telefonicznie, mailowo z pracownikami Banku w sprawach informacyjnych lub doradczych.
WSZYSTKO w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo.
Już teraz skorzystaj z nowej aplikacji NASZ BANK
Nasz Bank to aplikacja mobilna systemu bankowości internetowej Banku Spółdzielczego w Śmiglu. Umożliwia swobodny, bezpieczny i skuteczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na czas i miejsce, w którym się znajdujesz. Cenisz swój czas, niezależność i mobilność? Wystarczy smartfon z aplikacją mobilną Nasz Bank, by w dogodnym momencie sprawdzić stan konta, dokonać przelewu, czy skontrolować wydatki. Korzystanie z aplikacji jest bezpieczne - dostęp chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Bank Spółdzielczy w Śmiglu umożliwia szybkie i bezpieczne przelewy pieniędzy z banku do banku.
Transakcje rozliczane są w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Odbiorca może zobaczyć środki na swoim rachunku w kilka sekund od zlecenia przelewu.
Przelewy można realizować za pośrednictwem bankowości elektronicznej lub w siedzibie Banku.
Maksymalna kwota pojedynczej transakcji przelewu natychmiastowego to 10.000 zł.
Lista banków realizujących przelewy natychmiastowe (https://www.expresselixir.pl/tabela-dostepnosci/)
Bank Spółdzielczy w Śmiglu oferuje swoim klientom 5 nowych formy płatności mobilnych: BLIK, Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay i Fitbit Pay.
W telewizji ruszyła kampania reklamowa promująca usługi mobilne w Bankach Spółdzielczych SGB.
Szanowni Państwo,
W trosce o Państwa komfort i wygodę Banku Spółdzielczy w Śmiglu uruchomił dodatkowy numer telefonu
573 388 717 pod którym nasi pracownicy pozostają do Państwa dyspozycji.
e-FIRMA – 5 zł za prowadzenie rachunku, 1 zł za przelewy PLN poprzez Internet.
Usługa Garmin Pay to transakcje zbliżeniowe opracowane z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu czy przekąsić coś podczas przejażdżki, usługa Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów przy użyciu wyłącznie zegarka. Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu. Przy pomocy Garmin Pay zapłacisz niemal we wszystkich miejscach, w których można dokonywać płatności zbliżeniowych.
Strona 3 z 6